Good Company is letterlijk een goed gezelschap. Een goed gezelschap van ervaren adviseurs en experts.
Enthousiasme, inlevingsvermogen, een praktische aanpak en deskundigheid vormen de gemene deler.

 

Good Company Eleonoor HintzenELEONOOR HINTZEN
Inspirerend strateeg met decennialange MVO-kennis

Gelooft dat alleen als duurzaam denken geintegreerd is in de overall strategie bedrijven succesvol kunnen zijn. Op inspirerende wijze faciliteert ze strategievorming en neemt ze medewerkers mee om het onderdeel te maken van dagelijks werk. Haar decennialange kennis en ervaring zet ze om in praktische hedendaagse adviezen. Eleonoor is een analyticus die exact wil begrijpen hoe iets in elkaar zit. Of het nu gaat om bedrijfsprocessen of waarom je voor aardappelpuree het beste vastkokende aardappels kunt gebruiken.

Eleonoor werkte eerder bij The Body Shop en stond in 1993 aan de wieg van Good Company, het eerste mvo-adviesbureau in Nederland.

Spreker bij de Speakers Academy

linkedin-logo-square2

Good Company Annelies VlapANNELIES VLAP
Pragmatische creatieveling

Kan als geen ander het abstracte 'MVO' vertalen naar tastbare verwoording en verbeelding. Weet met scherpzinnige vragen snel door te dringen tot de kern en vanuit visie, missie en doelstellingen onderscheidende en vooral doeltreffende communicatie te ontwikkelen. Na een paar rondjes hardlopen in het Vondelpark zit haar hoofd vol met creatieve ideeën voor nieuwe concepten.

Werkte eerder bij communicatiebureaus als Winkelman & Van Hessen en Bex*communicatie en laat zich graag inspireren door goede gesprekken en alles wat ze om zich heen ziet.

linkedin-logo-square2

 

 

Good Company Petra van RijnPETRA VAN RIJN
Betrokken inspirator en analytische gedragsveranderaar

Heeft als doel mensen te laten stralen van maatschappelijk verantwoord ondernemen. Kan als geen ander tot de kern komen van drijfveren en obstakels die mensen bewegen of juist belemmeren het thema in hun dagelijks werk op te pakken. Inspireert en creëert actie. Komt al lezend, wandelen of kokend tot nieuwe ideeën voor duurzame implementatie en gedragsverandering.

Was eerder bij Shell verantwoordelijk voor Social Investment en helpt met haar kennis en ervaring nu anderen vooruit op het duurzame pad.

linkedin-logo-square2

 

 

Associates

Good Company Ginny NijmanGINNY NIJMAN | Ginny Nijman
Gedreven partner in innovatie

Gelooft dat bedrijven hun invloed moeten aanwenden voor een betere wereld vandaag, morgen en in de verre toekomst. Duurzame innovaties, in de dubbele betekenis van het woord, daar wordt zij warm van. Haar kenmerk is een praktische, resultaatgerichte aanpak waarin zij tussen neus en lippen door mensen, ideeën en processen met elkaar verbindt.

Werkte als marketing en innovatiemanager bij onder andere Heineken & Danone en zet haar kennis en ervaring nu in om groei op zowel de inhoud als de menselijke factor te faciliteren.

linkedin-logo-square2

 

Good Company Irenka van den houtIRENKA VAN DEN HOUT | Glasshouse Communications
Gepassioneerde senior communicatieprofessional met marketingervaring

Haalt haar voldoening uit het bouwen aan een consistente corporate identity en het creëren van impactvolle en transparante communicatie die verbinding tot stand brengt. Geniet van de ambachtelijke kant van het communicatievak. In staat anderen uit te dagen hun thought leadership te ontwikkelen, zowel offline als online. Staat regelmatig voor groepen, als docent of ‘spreekstalmeester’. Thuis in de wereld van maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO).

Werkte onder meer als hoofd Communicatie bij MVO Nederland en manager Corporate Communications bij Van Gansewinkel.

linkedin-logo-square2

 

Good Company Ursula LoomanURSULA LOOMAN | KWA
Betrokken adviseur met oog voor resultaat en structuur

Vertaalt complexe vraagstukken naar werkbare oplossingen op het gebied van duurzaamheid, kwaliteit, arbo en milieu (KAM). Sluit waar mogelijk aan bij bestaande werkwijzen en managementsystemen. Houdt daarbij altijd rekening met de belangen van verschillende stakeholders en zet hiervoor haar jarenlange kennis op het gebied van verander- en ontwikkeltrajecten in. Haar motto is ‘hard voor de zaak, zacht voor de relatie’.

linkedin-logo-square2

 

 

Good Company Egon de BruinEGON DE BRUIN | Snowballs & Flywheels
Brengt expertise in online gedragsverandering naar de werkvloer

Gelooft in de kracht van groepen individuen als belangrijke change agents. Zij vormen een start en inspiratie voor verandering naar een fijnere wereld. Het zijn mensen die organisaties maken. En met zijn kennis van psychologie en persuasive technology helpt Egon graag die mensen om positieve doelen van de organisatie te behalen. Is oprichter van Snowballs & Flywheels, waar hij een prijswinnende leermethode 'social e-learning' mede-ontwikkelde, genaamd The Flywheel method. Deze leermethode maakt het voor grote groepen collega's leuk en makkelijk om mee te doen en denken met de strategie en te vertalen naar hun dagelijks werk en (duurzame) business.

linkedin-logo-square2

Contactgegevens

  • Zapp Office
  •         Bahialaan 100 (Brainpark III)
            3065 WC Rotterdam
  • Tel. +31 (0)6 28639661

linkedin-logo-square2twitter-logo-squareyoutube